فروم توپ ها

خرید بک لینک
سلام یک میل سرور Exchange 2016 دارم که روی کلاینتهای ویندوزی که عضو دامنه هستن یا نیستن و داخل یا خارج سازمان هستن و از OWA یا Outlook استفاده میکنن هیچ مشکلی نیست ولی گوشیهای موبایل که اکانت میل رو فروم توپ ها...

ما را در سایت فروم توپ ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: ایمان اصلاحی بازدید: 335 تاريخ: سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 ساعت: 2:14

سلام من برای یک کار تحقیقاتی میخوام یک سیستم قدیمی رو از راه دور دسترسی داشته باشم و روی اون سرور زمپ راه اندازی کنم و کار کنم. لینوکس زورین که از اوبونتو هست نصب کردم و زمپ هم نصب شده داخل مودم تی پی فروم توپ ها...

ما را در سایت فروم توپ ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: ایمان اصلاحی بازدید: 250 تاريخ: سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 ساعت: 2:14

سلام دوستان !
من با والپیپرم مشکل دارم :-) دوستش ندارم ولی چون لپتابم جزو دامین هست نمی تونم عوضش کنم !
چطور میتونم بدون تغیبر پالسی در اکتیو دایرکتری تصویر پس زمینه رو عوض کرد ؟
بدون اینکه کلاینت از دامین خارج بشه البته!
فروم توپ ها...

ما را در سایت فروم توپ ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: ایمان اصلاحی بازدید: 291 تاريخ: سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 ساعت: 2:14

صفحه بندی